-->

سحب اول مبلغ مال من موقع File Upload بعد 4 شهور عمل

    بسم الله الرحمان الرحيم

    شرح انهرضة هو اول سحب مال لقناة رجبولة تك بعد عمل 4 شهور علي الانترنت ، موضوع انهرضة مفيد جدا لي مفيد ؟ لانوا هيعلمك الصبر انك تصبر علي البداية وهتشوف بعد البداية انت هتبقي اي التفائل هو اهم شئ في الدنيا .

    سحب انهرضة وهو اول مبلغ اسحبة من الانترنت وهو من موقع File Upload ، وهو موقع من مواقع رفع الملفات والربح منها ، هنتعلم في الموقع اليوم طريقة السحب من موقع فايل ابلود ، ومتي يصل المال لك او متي يتم دفع الموقع المال خلال مدة تتراوح بين يوم الي 7 أيام كحد أقصي .

    وهتكلم عن أشياء مهمة في الفيديو أتمني ان تستمتعوا بمشاهدة الفيديو وكل اللي عاوز أقولة لو في حاجة في دماغك تعملها أبدئها وايوا هتفشل وكل متحاول هتفشل اكتر واكتر لحد ما مرة واحدة بعد كل تعبك دا هتلاقي نفسك بتطلع مش هقول انك بتطلع مرة واحدة ولاكن خطوة خطوة النجاح مش سهل ولا صعب النجاح محتاج ايمان منك انك في يوم هتوصل كشخص واثق من نفسك ، لو انت نفسك تبداء في اليويتوب أي كان المحتوي بيتكلم عن أي قدم المحتوي بتاعك ببراعة يكون حاجة محدش عملها يعني تخترع ؟ مش بلضبط بس تبتكر فكرة مكنتش موجودة قبل كدا ، واياك اول فشل تقعد ومتقومش ، أبعد عن كل شخص محبط علشان هو مقدرش يوصل لحاجة فهو بيديك احباطة ، كن نفسك ولا تكن كغيرك ، أن الله لا يغير من قوم الا بتغير انفسهم ، وطبعا ربنا خلق لكل انسان بصمة خليك زي بصمتك محدش يقدر يقلدها .

    أتمني ان الشرح في الفيديو وكلام المدونة يكون عجبكم وربنا يقدم ديما اللي فية الخير



    شرح لموقع File Upload : اضغط هنا

    شارك المقال
    a
    كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع رجبولة تك : RagabolaTc .

    مقالات متعلقة

    إرسال تعليق